close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בעל עסק? זה הזמן להתקדם לשעון נוכחות חכם

מערכת שורשכו אב, תשפב23/08/2022

אין מה לעשות, וודאי בארגונים גדולים, חשוב שיהיה מי שידע שהעובדים מבצעים את העבודה שלהם

תגיות:
הדבר הכי בסיסי שצריך, כל מי שמנהל עסק עם עובדים, זה לדעת, תמיד, איפה כל אחד נמצא. אין מה לעשות, וודאי בארגונים גדולים, חשוב שיהיה מי שידע שהעובדים מבצעים את העבודה שלהם כמו שצריך, שאלו מגיעים לעבודה שלהם בזמן ונמצאים איפה שהם צריכים להיות.

עד כאן, הכל ידוע מראש, אבל מה שאתם לא יודעים אולי הוא שהיום, בעידן החדש, אתם יכולים להיעזר במערכות מתקדמות של שעון חכם. בעידן העבודה החדש, בו עובדים רבים עוברים לעבוד מהבית וכאשר אתם צריכים כלים טובים יותר ובוודאי מתקדמים יותר כדי להבין איפה כוח העבודה שלכם נמצא בכל רגע נתון, שעון נוכחות חכם הוא ממש
היכרח המציאות.

שעון נוכחות חכם מאפשר לעובדים שלכם לדווח על מיקומם בכל מקום
הרי אנחנו כבר יודעים שלא כל עבודה חייבת להיעשות רק דרך המשרד. אנחנו כבר יודעים שבמקרים רבים, ניתן לבצע לא מעט פעולות גם דרך המשרד הביתי. חישבו, כמה זה נוח, לדעת שהעובד נכנס, בזכות הדיווח שהשאיר באפליקציה או באתר האינטרנט של השעון.

אגב, היתרונות של המערכת הן בכך שזו מאפשרת לעובדים להעיד על בואם לעבודה ועל עזיבתם, מה שכמובן, עובר באופן אוטומטי להנהלת חשבונות, בלי שיאלצו להתמודד עם מערכת שיכולה גם לעבוד פחות טוב לעיתים. שכן, שעון חכם המבוסס על אצבע של העובד או על כרטיס העובד בלבד, יכול לעשות לא מעט בעיות. מה יקרה אם העובד ישכח את הכרטיס שלו? מה תעשו אם המשטח להנחת האצבע נפגע? שעון חכם העובד בכמה פלטפורמות במקביל, מונע אירועים מהסוג הזה.

שעון נוכחות חכם מעביר את המידע הלאה בלי בעיה
הרי המטרה בעדות של העובדים, עם הכניסה שלהם למקום העבודה ועם העזיבה שלהם, היא לא סתם ככה, כי ההנהלה נהנית לספור את העובדים. המטרה היא בסופו של דבר, להעביר את המידע בקלות וביעילות להנהלת החשבונות. לכן, כדי לחסוך זמן, חשוב לבחור שעון נוכחות חכם איכותי, השומר את המידע גם בענן באינטרנט .כשיש פלטפורמה ושרתים שתומכים במידה המוזן לשעון החכם, אתם יכולים להיות בטוחים כי הנתונים מגובים, כך שבסוף החודש, לא יצוצו הפתעות בדמות דיווחים כוזבים שיוסיפו עוד עבודה להנהלת חשבונות.

זה הזמן להתקדם לשעון חכם ולאפשר לעובדים שלכם לעבוד בצורה יעילה
חברה יעילה, ארגון איכותי, אלו המקומות בהם תורמים את הטכנולוגיה כדי לשפר את ההתנהלות של הארגון בכל יום מחדש. להתקדם לשעון חכם זה אומר להפוך את החברה שלכם יעילה יותר. במקום להשאיר את העובדים 'להילחם' בניסיון להסביר איפה הם נמצאים והאם הם תורמים לארגון, עכשיו, אתם יכולים להוסיף כלי עזר, יעיל ופשוט, שיהפוך את תהליך מתן הדיווחים של העובדים הרבה יותר יעיל.

הממשק נוח ונעים לשימוש
אנחנו עבדנו קשה כדי לפתח מערכת פשוטה, נוחה לשימוש וכזו שתאפשר לכל עובד להיעזר בה בלי לחשוב יותר מדי ובלי להסתבך. מהרגע בו אתם רוכשים את המערכת, תקבלו ליווי מקצועי של אנשי השטח שלנו כדי שתוכלו להיות בטוחים, לאורך כל הדרך, כי המערכת עובדת עבורכם ולא להיפך.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה